Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně – Bc. Zdeňka Pluta
Bc. Zdeňka Pluta
Master's thesis
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
The role of integrated marketing communication in planning the deployment and maintenance campaigns
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku úlohy integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně společnosti, která se vrací zpět na trh. Je úzce spjata s rozhodovacími prvky v rámci jednotlivých obchodních, ekonomických a marketingových strategií, které následně provází společnost celým procesem spojeným s aplikacemi jednotlivých prvků integrované marketingové komunikace. Atraktivita …moreAbstract:
The text work is focused on the problems of marketing communication in planning of boot and maintenance campaign of the company, who is returning to the market. The campaign is closely linked with management steps which are focused on the individual business, economic, and marketing strategies. Subsequently, these strategies are followed through the entire process which has become an integral part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z2rtf/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Marek Matějka, prof. MUDr. Michal Michal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLUTA, Zdeňka. \textit{Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/cv23k2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller