Podpora prodeje přírodních léčiv – Bc. Ivana Rožnovská
Bc. Ivana Rožnovská
Diplomová práce
Podpora prodeje přírodních léčiv
Sales promotions of Natural Pharmaceuticals
Anotace:
Podpora prodeje přírodních léčiv Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat stávající situaci společnosti ASI Prag s.r.o.a navrhnout marketinogový plán na podporu prodeje některých produktů ze současného portfolia. V rámci této práce byla provedena analýza tržní pozice firmy, diverzifikace produktů, navrženy akční programy pro úspěšnou realizaci naplánovaných a očekávaných cílů.Abstract:
Sales promotions of Natural Pharmaceuticals The aim if this was to analyze the current situation of about ASI Prag s.r.o. and propose a marketing plan to promote the sale of certain products from the current portfolio. In this work was carried out analysis of market position of firms, product divarsification, the proposed action programs for the successful implementation of planned and expected objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dnatf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: MUDr. Vladimír Hirner
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová