Vliv věrnostních programů na budování image značky – Nikola Timkovičová
Nikola Timkovičová
Bachelor's thesis
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Impact of Loyalty Programmes on Brand Building
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu věrnostního programu na budování image značky, konkrétně u lékárenské značky Dr. Max. Dále zjišťuje, jak jsou zákazníci s věrnostním programem spokojeni a jaké jsou důvody přihlášení či nepřihlášení se do věr-nostního programu Karta výhod Dr. Max. Práce se také zabývá zákaznickou věrností a okrajově i malým průzkumem konkurence této lékárenské firmy. Teoretická …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with influence of loyalty program on brand image building, in particular Dr. Max pharmacy chain. Furthermore, it analyses customer's satisfaction with loyalty program, and pros and cons of being a member of loyalty program ´Karta výhod Dr. Max´. The thesis also deals with loyalty of customers, and with a small competitive analysis. The first part is focused on terms explanation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TIMKOVIČOVÁ, Nikola. \textit{Vliv věrnostních programů na budování image značky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/cvtin5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Timkovičová, Nikola. Vliv věrnostních programů na budování image značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová