Marketingová strategie NO Café Arhuacos – Magdaléna Tobiášová
Magdaléna Tobiášová
Diplomová práce
Marketingová strategie NO Café Arhuacos
Marketing strategy for NO Café Arhuacos
Anotace:
Cílem práce je návrh komunikační kampaně pro iniciativu Café Arhuacos, která se zabývá prodejem kávy domorodých kolumbijských kmenů za účelem nastavení udržitelného toku financí k záchraně oblasti pohoří Sierra Nevada. První část tvoří teorie specifik marketingu neziskových organizací, fair trade a produktů se sociálním přesahem a je představena samotná NO. Následuje metodická část, kde jsou popsány …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a communication campaign for Café Arhuacos, an initiative that sells coffee to indigenous Colombian tribes in order to set up a sustainable flow of funds to save the Sierra Nevada region. The first part consists of a theory of the specifics of marketing of non-profit organizations, fair trade and products with social overlap and is introduced to the NO itself. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Tomáš Sýkora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93803
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček