Magdaléna Tobiášová

Diplomová práce

Marketingová strategie NO Café Arhuacos

Marketing strategy for NO Café Arhuacos
Anotace:
Cílem práce je návrh komunikační kampaně pro iniciativu Café Arhuacos, která se zabývá prodejem kávy domorodých kolumbijských kmenů za účelem nastavení udržitelného toku financí k záchraně oblasti pohoří Sierra Nevada. První část tvoří teorie specifik marketingu neziskových organizací, fair trade a produktů se sociálním přesahem a je představena samotná NO. Následuje metodická část, kde jsou popsány …více
Abstract:
The aim of the thesis is to design a communication campaign for Café Arhuacos, an initiative that sells coffee to indigenous Colombian tribes in order to set up a sustainable flow of funds to save the Sierra Nevada region. The first part consists of a theory of the specifics of marketing of non-profit organizations, fair trade and products with social overlap and is introduced to the NO itself. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Tomáš Sýkora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93803