Bc. Petra Ryšková

Master's thesis

Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny

The Corporate Culture of ArcelorMittal Ostrava
Abstract:
Diplomová práce pojednává o analýze firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a jejich dceřiných společností. Z velké části zpracovává teoretická východiska k tématu firemní kultury, představuje její postavení v rámci systému firemní identity, pojednává o kulturních rozdílech a změnách ve firemní kultuře. Zajímavou kapitolou je zdůvodnění proč měnit firemní kulturu, jak změnu úspěšně realizovat …more
Abstract:
My work analyses the corporate culture of ArcelorMittal Ostrava and its subsidiaries. It discusses the theoretical background of corporate culture and presents its role in terms of corporate identity. It also deals with cultural differences and changes in the corporate culture. An important part explains the reasons why it is necessary to change the corporate culture, how to successfully implement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ryšková, Petra. Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications