Analýza marketingového mixu kosmetického studia – Romana Lasáková
Romana Lasáková
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu kosmetického studia
Marketing Mix Analysis of Cosmetic Studio
Anotace:
Kosmetické studio Johanka se nachází v okrese Opava v obci Kobeřice. Jedná se o větší obec s 3233 obyvateli. Studio Johanka poskytuje komplexní služby v oblastech kadeřnictví, kosmetiky, manikúry/pedikúry a solárium.Cílem mé diplomové práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami studia Johanka, analyzovat faktory, které ovlivňují výběr kosmetického centra, a to z pohledu prvků marketingového …víceAbstract:
The cosmetic studio Johanka is located in district Opava in the village Kobeřice. This is a larger village with 3233 inhabitants. The Johanka Studio provides comlex services of hairdressing, cosmetics, manicure/pedicure and solarium.The aim of this Thesis was to determine customer satisfaction with the services of Johanka Studio, to analyze factors that influence the selection of the cosmetic center …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80096
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Ivo Táborský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě
Jaroslava Nováková -
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Petra Widenková -
Optimalizace marketingového mixu konkrétního podniku
Monika Kolodziejová -
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Jana Kocourková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova