Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Jan Frantl
Bc. Jan Frantl
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of a chosen company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza marketingové strategie společnosti KRKA ČR, s.r.o. jednak v rovině teoretické a následně pak v rámci zvolené společnosti. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení teoretických východisek, která souvisejí s danou problematikou. Nabyté poznatky jsou aplikovány v následné analytické části. V rámci analytické části práce je proveden popis vybrané společnosti …víceAbstract:
This thesis subject is the analysis of the marketing strategy of KRKA ČR s.r.o. company from the theoretical point of view as well as specifically within the chosen business. Theoretical part of this thesis focuses on the explanation of theoretical facts that are related to this topic. Gained knowledge is then applied in the following analytic part.The analytic part of this thesis concentrates on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Návrh rozvoje podniku zřízením nové organizační jednotky podniku
Alena Janová
Název
Vložil
Vloženo
Práva