Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů – Ing. Zuzana Zemanová
Ing. Zuzana Zemanová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Loyalty Programs and Effective Targeting of Support on the Basis of Loyalty Programs
Abstract:
Věrnostní programy jsou široce využívaný marketingový nástroj. Jeho zavedení souvisí s dlouhodobou strategií řízení CRM v podniku. Správný výběr cílové skupiny a dobrá struktura věrnostního programu jsou nutné k plnění specifických cílů, kterých jiné nástroje podpory prodeje nedosáhnou. Mezi tyto cíle patří především dlouhodobé zvyšování loajality zákazníka a udržování zákaznické základny s menší citlivostí …moreAbstract:
Loyalty programs are widely used marketing tools. Its launch is related to long-term strategy of CRM in the company. The correct choice of target groups and well-structured program are necessary to accomplish targets which other tools of sales support are not able to reach. These targets are particularly long-term increase in customer loyalty and maintenance of customer base with less sensitivity to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hm59u/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANOVÁ, Zuzana. \textit{Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/cy6t8o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová