Motivace středně velkého podniku ke společensky odpovědnému chování – Bc. Veronika Faltová
Bc. Veronika Faltová
Master's thesis
Motivace středně velkého podniku ke společensky odpovědnému chování
Motivation of a medium-sized company to socially responsible behaviour
Abstract:
Ambicí této práce je poskytnout čtenáři vhled do reality společensky odpovědného chování u středně velkých podniků. Hlavním výzkumným cílem je odhalení povahy hodnotového základu motivace realizovat společensky odpovědné aktivity ve středně velkém podniku, a to pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci reálné (z důvodu ochrany dat anonymizované) středně velké společnosti a podrobným studiem …moreAbstract:
The ambition of this thesis is to provide the reader with a better understanding of the reality of CSR of a medium-sized company. The main research objective of this thesis is through a semi-structured interviews with representatives of a real, but anonymized, medium-sized company and by studying sufficient documents to expose the value nature of a motivation to exercise a socially responsible behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y8vm8/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Hejtmánková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Společenská odpovědnost firem
Tereza Nečasová -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová