Bc. Martin ŠEĎA

Master's thesis

Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN

The even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována …more
Abstract:
The principal aim of this thesis is to make the even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN for the company HP TRONIC Zlin for year 2008. The thesis is divided in three parts: theoretical, analytical and project. In the first part are described theoretical knowledge, which are important for the elaboration of event marketing activities development. In the analytical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2008
Identifier: 8953

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠEĎA, Martin. Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 08. 2038

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.