Bc. Jozef DIAN

Master's thesis

Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet

Project changing Business-to-business marketing in Slovanet Company
Abstract:
Rozvoj informačných technológií patrí medzi najdôležitejšie sily súčasnej ekonomiky. Prienik internetu do všetkých oblastí života sa zvyšuje a preto sa neustále objavujú nové spôsoby jeho využitia. Internet ako interaktívne a všeobecne dostupné médium ponúka nové možnosti a spôsoby využitia aj vo sfére marketingu, najmä v súčasnom období, v ktorom sa zdôrazňuje dôleži-tosť starostlivosti o zákazníkov …more
Abstract:
The development of data technology is ranked among cardinal forces of the current economy. Conjunction of internet into all life areas is raising where-upon still discover new ways his exploitation. Internet like interactive and widely available media offers new possibilities and ways of exploitation it at marketing zone, primarily in present period, when urge consequence keeping about clients and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 3815

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Jaromír Habáň

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DIAN, Jozef. Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing