Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet – Bc. Jozef DIAN
Bc. Jozef DIAN
Master's thesis
Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet
Project changing Business-to-business marketing in Slovanet Company
Abstract:
Rozvoj informačných technológií patrí medzi najdôležitejšie sily súčasnej ekonomiky. Prienik internetu do všetkých oblastí života sa zvyšuje a preto sa neustále objavujú nové spôsoby jeho využitia. Internet ako interaktívne a všeobecne dostupné médium ponúka nové možnosti a spôsoby využitia aj vo sfére marketingu, najmä v súčasnom období, v ktorom sa zdôrazňuje dôleži-tosť starostlivosti o zákazníkov …moreAbstract:
The development of data technology is ranked among cardinal forces of the current economy. Conjunction of internet into all life areas is raising where-upon still discover new ways his exploitation. Internet like interactive and widely available media offers new possibilities and ways of exploitation it at marketing zone, primarily in present period, when urge consequence keeping about clients and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3815
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2006
- Supervisor: Ing. Jaromír Habáň
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIAN, Jozef. \textit{Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/cyqlm9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DIAN, Jozef. Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková