Nákupní chování s ohledem na lokální produkci – Karolína OPAVOVÁ
Karolína OPAVOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní chování s ohledem na lokální produkci
Buying Behaviour with regards to the Local Production
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky v oblasti lokální produkce. K tomu sloužily výsledky z dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s Mgr. Kateřinou Ratajovou pracující ve Státním zemědělském intervenčním fondu. Teoretická část práce byla zaměřena na studium teoretických východisek. V této fázi proběhlo uvedení …viacAbstract:
The main aim of this bachelor´s thesis was to make helpful suggestions for manufacturers or dealers in the field of local production. Suggested results were based on public survey and structured interview with Mgr. Kateřina Ratajová from State agricultural intervention fund. The theoretical part contains literary research where the basic terms of this subject were introduced. The practical part was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OPAVOVÁ, Karolína. Nákupní chování s ohledem na lokální produkci. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous
Názov
Vložil
Vložené
Práva