Marketingové aktivity strategického managementu v konkurenčním boji leteckých dopravců – Ing. Veronika Diestlová
Ing. Veronika Diestlová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity strategického managementu v konkurenčním boji leteckých dopravců
Marketing Activities of Strategic Management in a Competitive Fight of Airlines
Abstract:
V bakalářské práce je především pojednáváno o neustále se měnících podmínkách na českém dopravním trhu s civilní leteckou přepravou osob. Bylo zde hlavně zkoumáno tržní prostředí, které letecké dopravce, působící na domácím trhu, bezprostředně ohrožuje, či jim nabízí nové příležitosti. Za hlavní cíl bakalářské práce lze považovat, pokus o nalezení správných řešení, která by ve všech třech zmíněných …moreAbstract:
The dissertation generally discusses the constantly changing conditions of the Czech transportation market with civilian air passenger transport. The main focal point here was the market environment which immediately threatens the domestically based flight passengers or offers them new opportunities. The ultimate goal of the dissertation is an attempt to find the right solution that would secure the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mpmg3/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Reader: Mgr. Jitka Novotná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIESTLOVÁ, Veronika. \textit{Marketingové aktivity strategického managementu v konkurenčním boji leteckých dopravců}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/czlcds/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Krizový management na regionální úrovni: Případová studie spolupráce v rámci krizového managementu Tepláren Brno Špitálka a. s. a města Brna
Michaela Ceklová -
Management kontinuity minipivovaru
Olga Burianová -
Bezpečnostní management měst a obcí postižených epidemií COVID-19 se zvláštním zřetelem na lázeňskou péči
Jiří Reška -
Strategické vedenie hotelu so zameraním na krízový management
Michaela Urbanová -
Modern Information and Communication Technologies In Management of Multinational Companies: Analysis of Videoconference.
Kseniya Kvolyek -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč