Moderná marketingová komunikácia vo vybranej inštitúcii – Bc. Pavlína Vyšňovská
Bc. Pavlína Vyšňovská
Diplomová práce
Moderná marketingová komunikácia vo vybranej inštitúcii
Modern marketing communication in the selected institution
Abstract:
VYŠŇOVSKÁ, Pavlína: Modern marketing communication in the selected institution. [Graduation's thesis]. Bankovní institut vysoká škola Praha, Foreign University Banská Bystrica. Department of finance and banking. Consultant: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD. Year: 2015. Number of pages: 75. The Graduation Thesis deals with modern marketing communication in selected institutions. The first chapter focuses …víceAbstract:
VYŠŇOVSKÁ, Pavlína: Moderná marketingová komunikácia vo vybranej inštitúcii. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií a bankovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD. Rok obhajoby: 2015. Počet strán: 75. Diplomová práca sa zoberá modernou marketingovou komunikáciou vo vybranej inštitúcii. Prvá kapitola je zameraná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/p1kbv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Tradičné a moderné prístupy k zhlukovej analýze
Stanislav Kováč -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Andrea Machciniková