Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera – Ing. Petra Stárková
Ing. Petra Stárková
Bakalářská práce
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
How to succeed in selection procedure in Key Account Manager position
Anotace:
Bakalářská práce popisuje návod na to, jak být úspěšný u přijímacího pohovoru na pozici Key Account Managera (KAM). V teoretické části je popsáno, jak fungují executive search společnosti, proces hledání a jejich historie. Věnuje se také Sales a Key Account Managementu i manažerům, kteří v této oblasti pracují. Jádrem je rozpracované doporučení, jak se připravit a chovat při osobním pohovoru. Praktická …víceAbstract:
Bachelor's thesis describes the instructions on how to be successful at the interview for the position of Key Account Manager (KAM). The theoretical part describes how work the executive search company, the search process and their history. He is also the Sales and Key Account Management and managers who are working in this field. The core is developed recommendations on how to prepare and behave in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ztykg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane