Bc. Markéta ŠNEBERGEROVÁ

Diplomová práce

Metody stanovení hodnoty zákazníka

Methods of Setting Customer Value
Anotace:
Uvedená práce pojednává o problematice modelování hodnoty zákazníka. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní sekce. V úvodní části jsou vypracována teoretická východiska problematiky a velká pozornost se upírá zejména na charakteristiku hlavních modelů stanovování hodnoty zákazníka. Konkrétněji se zaměřuje na modely CPA, CLV a ABC analýzu. Představeno je zde více variant těchto modelů. K vypracování …více
Abstract:
The present thesis deals with modeling a customer's value. The thesis is divided into two main sections. In the introductory part, the theoretical points of the problem are elaborated while the attention is mainly paid to the characteristics of the main models of customer value determination. More specifically, it focuses on CPA, CLV and ABC analysis. Several variants of these models are introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠNEBERGEROVÁ, Markéta. Metody stanovení hodnoty zákazníka. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/