Osobný predaj ako forma marketingovej komunikácie v komerčnej banke – Ing. Paulína Guzmová
Ing. Paulína Guzmová
Bakalářská práce
Osobný predaj ako forma marketingovej komunikácie v komerčnej banke
Personal sale as a form of marketing communication in a commercial bank
Abstract:
The thesis is theoretically concerned with potencial of communication between a bank and its clients. It defines marketing mix, marketing communications and its forms. The thesis characterises personal sales as a form of marketing communication, its process, activities, steps of management. In analytical part it analyses activities and manner of communication of business adviser in the selected commercial …víceAbstract:
Práca sa teoreticky zameriava na možnosti komunikácie banky s klientmi. Definuje marketingový mix, marketingovú komunikáciu a jej formy. Práca charakterizuje osobný predaj, ako nástroj marketingovej komunikácie, jeho proces, aktivity a kroky riadenia. V analytickej časti skúmame činnosti a spôsob komunikácie business poradcu vo vybranej komerčnej banke. Vo vlastnom výskume sa zaoberáme spôsobom práce …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/skoqs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Tradičná a moderná marketingová komunikácia vo finančnej inštitúcii
Janetta Melichová -
Bankový personál ako nevyhnutná súčasť marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenskej republiky
Denisa Hriňová -
Centrální banka Ruské federace a Česká národní banka - Cíle a nástroje
Pavlína FUCHSOVÁ -
Centrální banka - emisní banka
Svetlana Ghukasyan -
Evropská centrální banka a finanční krize
Daniel Havel -
Finanční analýza veřejně obchodovatelných bankovních společností Komerční banka, a.s a MONETA Money Bank, a. s.
Roland Turek -
Narodowy Bank Polski a Česká národní banka
Jana SELINGEROVÁ