Dominik Placr
Bachelor's thesis
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vybudování webové prezentace pro prodejce a dovozce motocyklů. Úvodem je čtenáři přiblížena teoretická podstata základů in-ternetového marketingu a reklamy. V další části se práce věnuje praktikám pro vy-stavení a naprogramování internetových stránek. Poslední část teoretické části shrnuje, co je to optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače a co za praktiky …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to build a web presentation for mo-torcycle dealer and importer. In the introduction the reader is introduced to the theoretical basis of internet marketing and advertising. In the next part, the thesis deals with the practices for building and programming a website. The last part of the theoretical section summarizes what search engine optimization is and what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLACR, Dominik. \textit{On-line marketing pro zprostředkování služeb}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/d2sl0q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Search Engine Optimization in Different Stages of Web www.one-core.com Life Cycle
Klára Žáková -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková