On-line marketing pro zprostředkování služeb – Dominik Placr
Dominik Placr
Bachelor's thesis
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vybudování webové prezentace pro prodejce a dovozce motocyklů. Úvodem je čtenáři přiblížena teoretická podstata základů in-ternetového marketingu a reklamy. V další části se práce věnuje praktikám pro vy-stavení a naprogramování internetových stránek. Poslední část teoretické části shrnuje, co je to optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače a co za praktiky …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to build a web presentation for mo-torcycle dealer and importer. In the introduction the reader is introduced to the theoretical basis of internet marketing and advertising. In the next part, the thesis deals with the practices for building and programming a website. The last part of the theoretical section summarizes what search engine optimization is and what …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Search Engine Optimization in Different Stages of Web www.one-core.com Life Cycle
Klára Žáková -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková