Čtenářské aktivity dětí v ústavní péči – Bc. Bohdana DORIČÁKOVÁ
Bc. Bohdana DORIČÁKOVÁ
Diplomová práce
Čtenářské aktivity dětí v ústavní péči
The Reading of Children in Institutional Care
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem čtenářství u dětí staršího školního věku z dětského domova. Cílem práce je identifikovat vztah dětí staršího školního věku k četbě, zmapovat jejich dosavadní čtenářskou gramotnost a zkušenosti na pozadí dalších kulturních aktivit a vliv rodinného prostředí na čtenářství respondentů.Abstract:
The thesis deals with the topic of reading in older school-age children from an orphanage. The aim of the study is to identify the relationship of older school-age children to reading, to map their current reading literacy and experiences against the background of other cultural activities and the influence of the family environment on the respondents' reading.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DORIČÁKOVÁ, Bohdana. Čtenářské aktivity dětí v ústavní péči. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Občanská výchova - Český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba, aplikace a analýza úloh rozvíjejících čtenářskou gramotnost v přírodovědných předmětech na 1. stupni ZŠ
Jana Hanselková -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Logopedická intervence u dítěte s vadou řeči v mladším školním věku na základní škole v Praze 4
Tereza Malá -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole
Šárka PINKAVOVÁ -
Vytvoření souboru cvičení pro předškolní a mladší školní věk (s využitím základních pomůcek)
Alice Anna ŠUMBEROVÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ