Miloš GABRIEL

Bachelor's thesis

Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod

Sponsorship as a tool of communication of TJ Orel Uherský Brod
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou komunikaci včetně analýzy a možnosti podmínek pro sponzorování. Teoretická část popisuje sponzoring, marketingový a komunikační mix. Praktická část je zaměřena na TJ Orel Uherský Brod. Je popsána činnost a komunikační aktivity. Primární úlohou této práce je vytvoření návrhu a doporučení s cílem dosáhnout oslovení sponzorů.
Abstract:
This bachelor work analyzes the current communications, including analysis conditions and opportunities for sponshorship. The theoretical part describes the sponshorship, marketing and communication mix. The practical part is focused on the TJ Eagle Uherský Brod. It describes current activities and communication activities. The primary task is to develop a proposal and recommendations for improving …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor: 19735

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GABRIEL, Miloš. Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe