Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod – Miloš GABRIEL
Miloš GABRIEL
Bakalářská práce
Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod
Sponsorship as a tool of communication of TJ Orel Uherský Brod
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou komunikaci včetně analýzy a možnosti podmínek pro sponzorování. Teoretická část popisuje sponzoring, marketingový a komunikační mix. Praktická část je zaměřena na TJ Orel Uherský Brod. Je popsána činnost a komunikační aktivity. Primární úlohou této práce je vytvoření návrhu a doporučení s cílem dosáhnout oslovení sponzorů.Abstract:
This bachelor work analyzes the current communications, including analysis conditions and opportunities for sponshorship. The theoretical part describes the sponshorship, marketing and communication mix. The practical part is focused on the TJ Eagle Uherský Brod. It describes current activities and communication activities. The primary task is to develop a proposal and recommendations for improving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
19735
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GABRIEL, Miloš. \textit{Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/d36qxf/.
Jak správně citovat práci
GABRIEL, Miloš. Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková