Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem v mateřské škole Montessori – Bc. Monika Šotová
Bc. Monika Šotová
Bakalářská práce
Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem v mateřské škole Montessori
Integration of child with High-functioning autism at Montessori nursery school
Anotace:
Práce se zabývá integrací dítěte s vysoce funkčním autismem do MŠ Montessori. Cílem práce bylo zjistit pohledy různých zainteresovaných osob na integraci dítěte s vysoce funkčním autismem do MŠ Montessori. Tzn., zjistit pohled speciálního pedagoga, učitelky MŠ Montessori a maminky dítěte s vysoce funkčním autismem na tento způsob integrace. Teoretická část popisuje problematiku poruch autistického …víceAbstract:
This thesis deals with an integration of a child with high-functioning autism at Montessori nursery school. The goal of this thesis was to observe and learn about all the different points of views of all the involved people in this process (the mother of the child, his school teacher and his psychologist). The theoretical part describes the problems of pervasive developmental disorder and the Montessori …víceKlíčová slova
Poruchy autistického spektra (PAS) vysoce funkční autismus (VFA) dětský autismus individuální integrace Montessori vzdělávání předškolní vzdělávání případová studie dítě se speciálními vzdělávacími potřebami asistent pedagoga Pervasive developmental disorder (PDD) High-functioning autism (HFA) Childhood autism individual integration Montessori education pre-school education case study student with special educational needs teaching assistant
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/buzl9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová