Theses 

Možnosti využitia sociálnych sietí v Public Relations – Vincent Vilčko

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vincent Vilčko

Diplomová práce

Možnosti využitia sociálnych sietí v Public Relations

Využití sociálních sítí v Public Relation

Anotace: Tato diplomová práce se zaměřuje na analyzování situace na poli veřejných a byznys sociálních sítí ve světě i v České Republice. Představuje vybrané druhy softwaru určeného k implementaci ve firemním prostředí a následné zpracování relevantních dat získaných z těchto sítí. Ve druhé části se zaměřuje na oblast Public Relations v prostředí místních firem, zjišťuje možnosti ohodnocení přínosu odvětví pro společnost a pojednává o způsobu propojení PR s rozvíjejícím se trendem každodenního využívání virtuálních sociálních sítí ve společnosti a ve firemním prostředí.

Abstract: This thesis aims to analyze the situation on the field of public business and social networks in the world and Czech Republic. It represents the types of software designed for implementation in a business environment and subsequent processing of the relevant data obtained from these networks. The second part focuses on the area of the Public Relations in the local business environment, identifying opportunities for evaluating the contribution for the company and discusses how PR links with emerging trends of everyday use of virtual social networks in companies and in corporate environments.

Abstract: Táto diplomová práca sa zameriava na analyzovanie situácie na poli verejných a biznis sociálnych sietí vo svete i v Českej Republike. Predstavuje vybrané druhy softwaru určeného na implementáciu vo firemnom prostredí a následné spracovanie relevantných dát získaných z týchto sietí. V druhej časti sa sústreďuje na oblasť Public Relations v prostredí miestnych firiem, zisťuje možnosti ohodnotenia prínosu odvetvia pre spoločnosť a pojednáva o spôsobe prepojenia PR s rozvíjajúcim sa trendom každodenného využívania virtuálnych sociálnych sietí v spoločnosti a vo firemnom prostredí.

Klíčová slova: Public Relations, Enterprise Social Network, Sociální síť

Keywords: Enterprise Social Network, Social network, Public Relations

Klíčová slova: Public Relations, Sociálna sieť, Enterprise Social Network

Jazyk práce: slovenština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Zdeněk Molnár
  • Oponent: Jiří Svoboda

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26396


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 7. 2019 21:00, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz