Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English – Bc. Irena Hradilová
Bc. Irena Hradilová
Diplomová práce
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English
Project of Effective Internet Marketing for the Dynamic English Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současným stavem internetového marketingu v konkrétním tržním subjektu a předkládá inovační projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti internetového marketingu a utříděny nové trendy v tomto oboru. V praktické části je charakterizována společnost Dynamic English a je provedena řada analýz současného stavu marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with current state of Internet marketing of a concrete market participant and presents an innovative project of how to solve imperfections. The theoretical part summarizes Internet marketing findings and elaborates on new trends in this field. The practical part characterizes the Dynamic English company. A series of analyses of current state of marketing communication focusing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hradilová, Irena. Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English . Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová