Iveta Brotánková
Master's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace.
Evaluation of marketing communications.
Abstract:
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, hlavně reklamou a podporou prodeje. Hlavním cílem je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Koberce Breno, spol. s r. o. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, kterými jsou reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej a přímý marketing a nastíněny možnosti jejich využití. Začátek praktické …moreAbstract:
The thesis deals with the issues of marketing communication, mainly of advertising and sales promotion. The main aim is to evaluate marketing communication of Koberce Breno, spol. s r. o. In the theoretical part, is narrationed the various tools of marketing communications, which are advertising, public relations, sales promotion, personal selling and direct marketing and there is also the outline …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Diplomová práce na téma "Zhodnocení marketingové komunikace." by neměla být volně ke stažení. The thesis on "Evaluation of marketing communication." should not be free to download.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights