Zhodnocení marketingové komunikace. – Iveta Brotánková
Iveta Brotánková
Master's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace.
Evaluation of marketing communications.
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, hlavně reklamou a podporou prodeje. Hlavním cílem je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Koberce Breno, spol. s r. o. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, kterými jsou reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej a přímý marketing a nastíněny možnosti jejich využití. Začátek praktické …viacAbstract:
The thesis deals with the issues of marketing communication, mainly of advertising and sales promotion. The main aim is to evaluate marketing communication of Koberce Breno, spol. s r. o. In the theoretical part, is narrationed the various tools of marketing communications, which are advertising, public relations, sales promotion, personal selling and direct marketing and there is also the outline …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Diplomová práce na téma "Zhodnocení marketingové komunikace." by neměla být volně ke stažení. The thesis on "Evaluation of marketing communication." should not be free to download.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Názov
Vložil
Vložené
Práva