Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná? – Bc. Filip Doležal
Bc. Filip Doležal
Bachelor's thesis
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Is television advertising as a service or product promotion still effective?
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá účinností televizní reklamy a jejím vlivem na podporu produktu/služby. Práce zobecňuje základní znalosti televizního vysílání v době reklamních přestávek. Dále zjišťuje efektivnost a současné trendy v tomto prostředí. Cílem práce je ověření účinnosti televizní reklamy a toho, zda se firmám stále vyplatí investovat do této oblasti. Dále je zkoumáno, jak se reklamy přizpůsobují …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the effectiveness of television advertising and its impact on product / service support. The work generalizes the basic knowledge of television broadcasting during advertising breaks. It also identifies efficiency and current trends in this environment. The aim of this work is to verify the effectiveness of television advertising and whether it is still paying off for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z60ru/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Marie Koubová
- Reader: Ing. Michaela Bortlíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daša Pirková -
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová -
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ -
The Portrayal of the Stereotype of the Final Girl in the Novel Final Girl Support Group
Petra Hrňová -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Analýza nadnárodní finanční skupiny – J&T Finance Group
Karel Zasche