Bc. Filip Doležal

Bachelor's thesis

Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?

Is television advertising as a service or product promotion still effective?
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá účinností televizní reklamy a jejím vlivem na podporu produktu/služby. Práce zobecňuje základní znalosti televizního vysílání v době reklamních přestávek. Dále zjišťuje efektivnost a současné trendy v tomto prostředí. Cílem práce je ověření účinnosti televizní reklamy a toho, zda se firmám stále vyplatí investovat do této oblasti. Dále je zkoumáno, jak se reklamy přizpůsobují …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the effectiveness of television advertising and its impact on product / service support. The work generalizes the basic knowledge of television broadcasting during advertising breaks. It also identifies efficiency and current trends in this environment. The aim of this work is to verify the effectiveness of television advertising and whether it is still paying off for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Marie Koubová
  • Reader: Ing. Michaela Bortlíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní