Bc. My Linh Nguyen

Bakalářská práce

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

Efficiency of marketing mix in a selected company
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku. K výzkumu a zhotovení práce byla zvolena značka Dermacol. Jedná se o českou firmu známou a uznávanou značku s historií. Obecná část práce se zabývá vymezením teoretických východisek dané problematiky. Soustředí se na podstatu marketingu, základní marketingové pojmy a jejich …více
Abstract:
The main topic of the bachelor thesis is the effectiveness of the marketing mix tools of the selected company. For the purpose of the research was chosen the brand Dermacol. The brand is Czech company. I tis well known and recognized brand with a long history. The general part of thesis deals with the definition of the theoretical basis of the issue. It focuses on the principal of marketing, the basic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace