Slovní zásoba žáků na 1. stupni ZŠ (zaměření na synonyma) – Mgr. Petra Fusíková
Mgr. Petra Fusíková
Master's thesis
Slovní zásoba žáků na 1. stupni ZŠ (zaměření na synonyma)
Vocabulary of the first stage of basic school pupils. (focused on synonyms).
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na znalost synonym u žáků 1. stupně ZŠ. Chci ukázat, do jaké míry žáci učivo o slovech stejného či podobného významu ovládají a zda mají dostatečnou slovní zásobu.Abstract:
This thesis focuses on he knowledge of synonyms for pupils in the primary schools. I want to shoš the extent to which students master the knowledge about the words of the same or simillar meaning and if they have suficcient vocabulary.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a3pa9/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Podmínky pro uskutečňování RVP ZV ve vzdělávacím oboru tělesná výchova u žáků se zdravotním postižením v procesu inkluze
Andrea Fialová -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová