Slovní zásoba žáků na 1. stupni ZŠ (zaměření na synonyma) – Mgr. Petra Fusíková
Mgr. Petra Fusíková
Diplomová práce
Slovní zásoba žáků na 1. stupni ZŠ (zaměření na synonyma)
Vocabulary of the first stage of basic school pupils. (focused on synonyms).
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na znalost synonym u žáků 1. stupně ZŠ. Chci ukázat, do jaké míry žáci učivo o slovech stejného či podobného významu ovládají a zda mají dostatečnou slovní zásobu.Abstract:
This thesis focuses on he knowledge of synonyms for pupils in the primary schools. I want to shoš the extent to which students master the knowledge about the words of the same or simillar meaning and if they have suficcient vocabulary.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a3pa9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Podmínky pro uskutečňování RVP ZV ve vzdělávacím oboru tělesná výchova u žáků se zdravotním postižením v procesu inkluze
Andrea Fialová -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová