Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic – Jan Zvoníček
Jan Zvoníček
Master's thesis
Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic
Audit zákaznické zkušenosti maloobchodních řetězců v České republice
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zmapováním a srovnáním zákaznické zkušenosti v kamenných prodejnách mezi společnostmi Albert Česká republika, s.r.o. a Tesco Stores ČR a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, definováním zákaznické zkušenosti, servicescape a měřením zákaznické zkušenosti. V praktické části jsou představeny společnosti Albert …moreAbstract:
This master's thesis focuses on mapping and comparing customer experience in brick-and-mortar stores between the companies Albert Česká republika, s.r.o. and Tesco Stores ČR a.s. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with service marketing, defining customer experience, servicescape, and the measurement of customer experience. In the practical part, …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92266
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Mark Mishcheniuk
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane