Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o. – Bc. Dalibor Kunc
Bc. Dalibor Kunc
Master's thesis
Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.
Project of Using Marketing Communications for Selected Customer Segment in Company BV Auto Zlín s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o. se zabývá analýzou marketingové komunikace a zhodnocením jejího současného stavu v příslušné firmě. Cílem projektu je na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový komunikační nástroj pro vybraný segment zákazníků. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných …moreAbstract:
This thesis titled Project of Using Marketing Communications for Selected Customer Segment in Company BV Auto Zlín s.r.o. deals with marketing communications and evaluation of the present situation of the company in that point. The project goal is to suggest appropriate marketing communications tool for a selected customer segment, based on the previous analysis. The theoretical part consists of analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNC, Dalibor. \textit{Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/d4wo3u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kunc, Dalibor. Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
Jakub Khun -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil