Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod – Martin Gregar
Martin Gregar
Bachelor's thesis
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
The Impact of Online Advertising on Selected E-shop
Anotácia:
Gregar M. Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015.Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu a jeho vlivu na vybraný internetový obchod. V literární rešerši jsou vysvětleny základní pojmy, potřebné k praktické části. V té byl nejprve analyzován internetový obchod a jeho dosud použité online reklamy. Poté bylo analyzováno dotazníkové …viacAbstract:
Gregar M. The Impact of Online Advertising on Selected E-shop. Brno: Mendel Uni-versity, 2016.This bachelor thesis is devoted online marketing and its impact on the selected online store. The literature search explains the basic concept needed for the prac-tical part. At first in the practical part is analysed the online store and its used online advertising. Then it was analysed a questionnaire survey …viacKľúčové slová
reklama SEO Internet Online marketing Online reklama PPC SWOT chování spotřebitele Zákazník
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stratos Zerdaloglu
- Oponent: Dita Dlabolová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman
Názov
Vložil
Vložené
Práva