Tereza Dobešová

Bakalářská práce

Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost

Public relations and its influence to the particular company
Anotace:
Práce se zabývá vlivem public relations na konkrétní společnost, firmu Sara Lee - značka Douwe Egberts, divize Coffee & Tea Retail. Jedná se o tradiční značku, jejíž historie sahá až do roku 1753 a která nabízí kvalitní praženou a instantní kávu. Sara Lee pro Douwe Egberts využívá PR služeb, které jí zprostředkovává PR agentura. Cílem práce je zjistit vliv public relations a zároveň navrhnout řešení …více
Abstract:
This Thesis examines the influence of public relations on a particular company - Sara Lee, brand Douwe Egberts, a division Coffee & Tea Retail. Douwe Egberts is a traditional brand, whose history is dated to year 1753 and offering quality roast, ground and instant coffee. Sara Lee for their brand use PR services that are provided by PR agency. The aim of the Thesis is to investigate the influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách