Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost – Tereza Dobešová
Tereza Dobešová
Bachelor's thesis
Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost
Public relations and its influence to the particular company
Abstract:
Práce se zabývá vlivem public relations na konkrétní společnost, firmu Sara Lee - značka Douwe Egberts, divize Coffee & Tea Retail. Jedná se o tradiční značku, jejíž historie sahá až do roku 1753 a která nabízí kvalitní praženou a instantní kávu. Sara Lee pro Douwe Egberts využívá PR služeb, které jí zprostředkovává PR agentura. Cílem práce je zjistit vliv public relations a zároveň navrhnout řešení …moreAbstract:
This Thesis examines the influence of public relations on a particular company - Sara Lee, brand Douwe Egberts, a division Coffee & Tea Retail. Douwe Egberts is a traditional brand, whose history is dated to year 1753 and offering quality roast, ground and instant coffee. Sara Lee for their brand use PR services that are provided by PR agency. The aim of the Thesis is to investigate the influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5172/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar