Bc. David Cvrkal, BSBA

Master's thesis

Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Modern Marketing and its Influence on Consumer Purchase Decisions
Abstract:
Vliv moderního marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele je v dnešním globálním a hyperkonkurenčním světě velmi významným jevem a skutečností. Společnosti, které rozpoznaly a dostatečně rychle do svých obchodních strategií aplikovaly sílu a důležitost moderního marketingu, slaví úspěch a získávají tak nejen konkurenční výhodu, ale hlavně nové loajální klienty. Aktuálnost zvoleného tématu potvrzuje …more
Abstract:
The influence of modern marketing on consumer´s buying decisions in today's global and hyper-competitive world is a very important fact and reality. Companies that recognized the power and importance of modern marketing and quickly applied it into their business strategies achieve success and gain not only a competitive advantage but new and loyal clients as well. The situation on the market of financial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní