Ing. Jan Pauček

Bakalářská práce

Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi

Consumer competitions and their application in practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje zajišťování, pořádání a vyhodnocovaní spotřebitelských soutěží. Zasazuje tuto problematiku do globálního hlediska podpory prodeje jako součást marketingového mixu. V druhé části bakalářské práce jsou popsány některé typy soutěží v České republice a zahraničí a je zde ukázán rozdíl mezi typy soutěží ve vazbě na psychologii zákazníka a kulturní rozdíly. V praktické části …více
Abstract:
This Bachelor thesis focuses on how consumer competitions are procured, organized and evaluated. It embeds this problem in a global perspective of sales support as a part of the marketing mix. The second part of the thesis describes certain types of competitions in the Czech Republic and abroad and it illustrates the differences between the types of competitions in connection with customer psychology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní