Popis spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga na 1. stupni základní školy – Bc. Veronika ŽÁKOVÁ
Bc. Veronika ŽÁKOVÁ
Diplomová práce
Popis spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga na 1. stupni základní školy
The position of assistant teacher at primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na spolupráci asistenta pedagoga a pedagoga na 1. stupni běžné základní školy. Teoretická část se zabývá legislativním ukotvením pozice asistenta pedagoga v České republice, odborným znalostmi, vědomosti, které by měl mít a také metodickými materiály, jenž jsou v současnost k dispozici. V poslední část první kapitoly je možno se dozvědět jakým způsobem pracují asistenti …víceAbstract:
The thesis is focused on the cooperation of assistant teacher and educator at the first stage of a normal primary school. The theoretical part deals with the legislative anchoring teacher assistant position in the Czech Republic, specialized knowledge, knowledge that should have, and methodological materials that are currently available. In the last part of the chapter can learn how they work teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016
Zveřejnit od: 22. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁKOVÁ, Veronika. Popis spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce pedagogických pracovníků základních škol v Praze s interkulturními pracovníky
Pavel Tvrdý -
Postoj sociálních pracovníků orgánu sociálně právní ochrany dětí, pracovníků sociálně aktivizačních služeb a pedagogických pracovníků ke spolupráci s nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež
Iveta Štěpánková -
Možnosti spolupráce sociálních a pedagogických pracovníků při práci s rodinami
Jana Šromotová -
Spolupráce pedagogických pracovníků se speciálním pedagogem v systému běžné základní školy
Nikola SKOPCOVÁ -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul
Název
Vložil
Vloženo
Práva