Bc. Jana Dobiášová

Master's thesis

Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia

Marketing strategy for french-speaking university studies
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia“ je rozbor současné komunikační strategie oboru M.F.T.A.P. na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně a navržení kroků, které by mohly přispět k jejímu zefektivnění do budoucna. Úvodní kapitoly práce jsou zaměřeny na teoretická východiska z oblasti marketingu. Druhá část se zabývá charakteristikou …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing Strategy for French-speaking University Studies“ is an analysis of the current communication strategy of the M.F.T.A.P. study programme at the Faculty of Economics and Administration at Masaryk University in Brno and the formulation of a the proposal for its improvement in the future. The first chapters focus on the theoretical bases of the marketing area …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Mgr. Jiří Špalek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta