Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia – Bc. Jana Dobiášová
Bc. Jana Dobiášová
Master's thesis
Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia
Marketing strategy for french-speaking university studies
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia“ je rozbor současné komunikační strategie oboru M.F.T.A.P. na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně a navržení kroků, které by mohly přispět k jejímu zefektivnění do budoucna. Úvodní kapitoly práce jsou zaměřeny na teoretická východiska z oblasti marketingu. Druhá část se zabývá charakteristikou …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing Strategy for French-speaking University Studies“ is an analysis of the current communication strategy of the M.F.T.A.P. study programme at the Faculty of Economics and Administration at Masaryk University in Brno and the formulation of a the proposal for its improvement in the future. The first chapters focus on the theoretical bases of the marketing area …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b1w4v/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Špalek, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOBIÁŠOVÁ, Jana. \textit{Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/d6xha5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb)
Klára Paterová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Klára Haunerová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova