Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale – Bc. Miluše Rohlová
Bc. Miluše Rohlová
Diplomová práce
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
The Influence of implicite rewards on customer behavior at Point of sale
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale. V teoretické části jsou popsány in-store aktivity, jak je prezentuje odborná literatura, jejich historie, budoucí vývojové trendy a vliv maloobchodních řetězců na tento vývoj a konkrétní formu aplikace. V praktické části je na základě teoretických poznatků sestaven záznamový arch pro mystery shopping a dotazník …víceAbstract:
This thesis examines the influence of implicit rewards on customer behavior at Point of Sale. In the theoretical section describes the in-store activities, as they are presented in the literature, their history and future trends and the impact on retail development and this particular form of application. The practical part is based on theoretical knowledge compiled a record sheet for mystery shopping …víceKlíčová slova
Dotazníkové šetření Globus Chomutov implicitní odměna in-store aktivity in-store marketing kompetence personálu kuchyňské studio maloobchodní řetězce mystery shopping nákupní chování zákazníka ochutnávky. Competence of personnel in-store activities kitchen studio purchasing behavior of customers retail chain tastings the implicit reward the questionnaire survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y33yy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Petr Varinský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová -
The Challenges Traditional Banking Faces in the Era of Digitalization: The Case of the Czech Republic
Michaela Onuferová -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Methodology for Collecting Behavioral and Search Preferences for the Purpose of Subsequently Adapting the Recommended Site Content
Adam Kořínek -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj