Sociální CRM spotřebitelských řetězců – Bc. Roman Kelner
Bc. Roman Kelner
Bakalářská práce
Sociální CRM spotřebitelských řetězců
Social CRM in consumer chain
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat postupy, kterými firmy utváří a následně řídí vztahy se zákazníky. Za tímto účelem bylo vybráno 10 evropských firem ze spotřebitelského odvětví, které musely mít vlastní facebookovou stránku. Tyto firmy byly vybrány z databáze od společnost Deloitte CE Top 500. Analýza probíhala na facebookové stránce každé firmy a byla prováděna pomocí „Honeycomb Frameworku …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10267
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Jan Němec -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout -
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Petr Řeřicha -
CRM s akcentem na sociální sítě
Jakub Niec -
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Alina Burkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva