Bc. Roman Kelner
Bachelor's thesis
Sociální CRM spotřebitelských řetězců
Social CRM in consumer chain
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat postupy, kterými firmy utváří a následně řídí vztahy se zákazníky. Za tímto účelem bylo vybráno 10 evropských firem ze spotřebitelského odvětví, které musely mít vlastní facebookovou stránku. Tyto firmy byly vybrány z databáze od společnost Deloitte CE Top 500. Analýza probíhala na facebookové stránce každé firmy a byla prováděna pomocí „Honeycomb Frameworku …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10267
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Jan Němec -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout -
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Petr Řeřicha -
CRM s akcentem na sociální sítě
Jakub Niec -
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Alina Burkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights