Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci – Simona Vosáhlová
Simona Vosáhlová
Bachelor's thesis
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci
Developing Speaking Skills in Lower-secondary Learners: Focus on Interaction.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečových dovedností skrze interaci u žáků druhého stupně základních škol. Teoretická část práce probírá a definuje výuku angličtiny v kontextu výuky cizího jazyka, komunikační kompetence, řečových dovedností, interakce a role cvičení a učebnic v kontextu ELT. Dále jsou probírány interakční vzorce, typy a funkcionalita aktivit, teorie začlenění aktivit do sekvence …moreAbstract:
This bachelor paper deals with the topic of developing speaking skills in lower-secondary students with a focus on interaction. The theoretical part explains and defines English language teaching in a context of foreign language teaching, communicative competence, speaking skills, interaction, and the role of tasks and textbooks in ELT. It also discussed interaction patterns, activity types and functionalities …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSÁHLOVÁ, Simona. \textit{Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2020. Available from: https://theses.cz/id/d77wpp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vosáhlová, Simona. Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová