Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka – Bc. Luboš Příhoda
Bc. Luboš Příhoda
Bachelor's thesis
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
Impact of advertising and promotion on customer's behaviour
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vliv a působení reklamy a propagace na chování zákazníka. Popisuje jednotlivé reklamní techniky a zabývá se aplikací psychologie reklamy v praxi. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, do jaké míry je zákazník reklamou ovlivněn a jaký postoj zaujímá k jednotlivým typům reklamy. Nedílnou součástí bakalářské práce je dotazník, který dopomohl ke zjištění těchto cílů …moreAbstract:
My bachelor thesis focuses on the influence of the advertising and promotion on consumer behavior. Describes the different advertising techniques and discusses applications of psychology in advertising practice. The aim of this thesis is to assess the extent to which the customer is influenced by advertising and the attitude to deliver different types of advertisements. Integral part of this work is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zy015/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Smolíková -
Veřejné mínění - občané a obranná strategie ČR (sekundární analýza)
Dan Jelínek -
Psychologie v bezpečnostní praxi
Štěpán Vávra -
Marketingová komunikace a její vliv na veřejné mínění
Monika Lešnerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal