Lucie BOČKOVÁ
Master's thesis
Sociální plakát jako nástroj komunikace
Social Poster as a Mean of Communication
Abstract:
Předkládaná diplomová práce s názvem "Sociální plakát jako nástroj komunikace" se ve svém obsahu zabývá sociální reklamou a jejím možným využitím jako komunikačního nástroje. Teoretická část se zabývá grafickým designem a především tvorbou plakátu, jako vizuálního komunikačního prostředku reklamy. Dále teoretická část nastiňuje historický vývoj reklamy a obsahuje výčet charakteristických znaků sociální …moreAbstract:
This diploma thesis with name "Social Poster as a Communication Tool" deals in the content with social advertisings and theirs potential use as a communication tool. The theoretical part deals with graphic design and especially the role of poster as a visual communication medium of advertising. Furthermore, the theoretical part outlines the historical development of advertising and lists the characteristic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Petr Brožka
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOČKOVÁ, Lucie. Sociální plakát jako nástroj komunikace. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary school teaching / Teacher training in civics, Teacher training in visual arts
Theses on a related topic
-
Sociální témata ve výuce DV pro studenty sociální činnosti
Jana Šeráková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Poruchy příjmu potravy u dětí jako sociální a společenské téma
Petra BLAHOUTOVÁ -
Konstrukce účasti sociálních pracovníků na utváření identity oboru sociální práce v moderních a postmoderních podmínkách
Pavlína Linková -
Grafický design a Petr Babák
Kateřina Nováčková -
Možnosti vizuální exprese – grafický design Divadla na provázku
Martin Maryška -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Petra NOVÁKOVÁ -
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Kateřina ŽEMLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights