Návrh marketingové komunikační strategie ve vybraném podniku – Bc. Mária Godová
Bc. Mária Godová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikační strategie ve vybraném podniku
Marketing Communication Strategy Proposal for a Specific Subject
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení marketingového komunikačního mixu ve vybrané restauraci, pro kterou budou následně navržena opatření vedoucí k maximální podpoře dosahování marketingových strategických cílů restaurace. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení postavení služeb a gastronomických služeb v moderní obchodní společnosti a přiblížení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation of marketing communication mix of a chosen restaurant, and it draws out an action plan proposal leading to the most efficient support of reaching the marketing strategic goals of that restaurant.The thesis is divided into four chapters. The first chapter focuses on the theory of services and gastronomy services in today's business society, and on the topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák
Název
Vložil
Vloženo
Práva