Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti – Natálie Kubátová
Natálie Kubátová
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti
The Use of Social Networks in the On-line Marketing of a Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich využití v on-line marketingu vybrané společnosti Hooray.cz. Teoretická část práce definuje pojem on-line marketing, popisuje pozici sociálních sítí v on-line marketingu, a poté charakterizuje smysl marketingové komunikace a marketingové strategie. V neposlední řadě jsou podrobně definovány nejznámější sociální sítě a zmíněny jejich …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of social networks and their use in on-line marketing of the selected company Hooray.cz. The theoretical part of the thesis defines the concept of on-line marketing, describes the position of social networks in on-line marketing, and then characterizes the meaning of marketing communication and marketing strategy. Last but not least, the best-known social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Jana Hřebejková
- Reader: Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÁTOVÁ, Natálie. \textit{Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/d8foju/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights