Martin KŘIKAVA

Bachelor's thesis

Direct marketing a jeho efektivita

Direct Marketing and Its Effectiveness
Abstract:
Práce se zabývá problematikou přímého marketingu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé techniky a postupy pro efektivní plánování direct marketingových aktivit. V praktické části jsou prostřednictvím analýzy konkrétní direct marketingové kampaně porov-návány jednotlivé nástroje z hlediska efektivity. Na základě zjištěných poznatků je v závěru proveden návrh na zefektivnění a další pokračování …more
Abstract:
This thesis deals with the topic of direct marketing. In the theoretical part individual techniques and procedures for effective planning are described. The practical part uses the analysis of specific direct marketing campaign to compare direct marketing tools in terms of efficiency. At the final part there is a proposal for further continuation of the campaign based on the findings. The main goal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KŘIKAVA, Martin. Direct marketing a jeho efektivita. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe