Umělá inteligence jako podpůrný nástroj při výuce anglického jazyka - případová studie – Bc. Jitka KOVAŘÍKOVÁ
Bc. Jitka KOVAŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Umělá inteligence jako podpůrný nástroj při výuce anglického jazyka - případová studie
Artificial Intelligence (AI) as a Supportive Tool in English Language Teaching (ELT) - a case study
Abstract:
The diploma thesis inquiries into the use of artificial intelligence (AI) in education. This thesis aims to describe the current state of AI use in English language teaching and to conduct research in a school environment based on activities designed to incorporate the use of AI tools. By testing the activities in practice and through observation, the reactions of students and the teacher will be investigated …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím umělé inteligence (AI) ve vzdělávání. Cílem práce je popsat současný stav využití AI ve výuce anglického jazyka a na základě aktivit, vytvořených tak, aby zahrnovaly použití AI nástrojů, provést výzkum ve školním prostředí. Otestováním aktivit v praxi a pozorováním budou zkoumány reakce žáků a učitele. Tím bude změřena emoční hodnota, kterou taková výuka může …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVAŘÍKOVÁ, Jitka. \textit{Umělá inteligence jako podpůrný nástroj při výuce anglického jazyka - případová studie}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/d8gajg/.
Jak správně citovat práci
KOVAŘÍKOVÁ, Jitka. Umělá inteligence jako podpůrný nástroj při výuce anglického jazyka - případová studie. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / UČ AJ a lit. ZŠ14 navazující
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ